Najczęściej zadawane pytania

Czy wystawiają Państwo faktury VAT? 

Na wszystkie oferowane przez nas produkty wystawiamy faktury VAT. Faktura VAT wystawiana jest w dniu odbioru towaru przez klienta i wysyłana w formacie pdf na adres e-mailowy, podany przez klienta.

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć umieszczając wybrane produkty w koszyku i wypełniając formularz zamówienia. Przyjmujemy również zamówienia telefoniczne oraz e-mailowe.

Czy dostarczają Państwo meble na terenie całego kraju?

Gwarantujemy transport mebli na terenie całej Polski.

Czy jest możliwość zamówienia dostawy mebli za granicę?

Dostarczamy meble na terenie całej Europy. 

Czy produkują Państwo meble na specjalne zamówienie?

Nie mamy możliwości wykonania mebli na specjalne zamówienie.

Jaki jest czas realizacji zamówień?

Zamówienia na produkty dostępne w naszym magazynie staramy się realizować w ciągu 2-7 dni.

Czy informują Państwo z wyprzedzeniem o dostawie mebli?

Na dokładny termin dostawy umawiamy się z klientami telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem.

Czy oferują Państwo usługę montażu mebli?

Oferujemy kompleksową usługę dostawy mebli wraz z montażem. Koszt montażu nie jest wliczony w cenę mebli widoczną na stronie. W celu wyceny prosimy o kontakt.

Czy meble widoczne na stronie internetowej sklepu można zobaczyć w salonie w Warszawie?

W naszym Showroomie przy ulicy Bokserskiej 66A można zobaczyć wybrane meble z każdej kolekcji.

Jakie są możliwe formy płatności?

Szczegółowe informacje o formach płatności dostępne są tutaj.

Jaki jest okres gwarancji?

24 miesiące.

Czy towar zakupiony przez sklep internetowy mogę odebrać osobiście w salonie w Warszawie?

Towar zakupiony za pośrednictwem strony internetowej sklepu Bemondi można odebrać osobiście pod adresem: Bokserska 66A, 02-690 Warszawa. Godziny otwarcia: poniedziałek-piątek: 9:00-18:00, sobota: 9:00-16:00.



 

 

X