Najczęściej zadawane pytania

Czy wystawiają Państwo faktury VAT?
Na wszystkie oferowane przez nas produkty istnieje możliwość otrzymania faktury VAT.

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
Zamówienie można złożyć poprzez umieszczenie wybranych produktów w koszyku oraz wypełnienie formularza zamówienia. Przyjmujemy również zamówienia telefoniczne oraz e-mailowe.

Czy dostarczają Państwo meble na terenie całego kraju?
Gwarantujemy transport mebli na terenie całej Polski.

Czy istnieje możliwość zamówienia dostawy mebli za granicę?
Dostarczamy meble na terytorium całej Europy. W celu ustalenia terminu realizacji oraz kosztów transportu prosimy o kontakt.

Czy produkują Państwo meble na specjalne zamówienie?
Nie mamy możliwości wykonania mebli na specjalne zamówienie.

Jaki jest czas realizacji zamówień?
Zamówienia na produkty dostępne w naszym magazynie staramy się realizować w przeciągu 2-7 dni.

Czy informują Państwo o dostawie mebli?
Na dokładny termin dostawy umawiamy się z klientami telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem.

Czy oferują Państwo usługę montażu mebli?
Oferujemy kompleksową usługę dostawy mebli wraz z ich montażem. Koszt montażu nie jest wliczony w cenę mebli widoczną na stronie. W celu wyceny prosimy o kontakt.

Czy meble widoczne na stronie sklepu mogę zobaczyć w salonie w Jankach?
W naszym salonie wyeksponowane są wybrane meble z każdej kolekcji / grupy asortymentowej. 

Jakie są możliwe formy płatności?
- przedpłata przelewem (najpóźniej w dniu dostawy mebli);
- płatność gotówką w momencie odbioru lub dostawy (bez konieczności wpłacania zaliczki);

Jaki jest okres gwarancji?
24 miesiące

Czy towar zakupiony przez sklep internetowy mogę odebrać osobiście w salonie w Jankach?
Istnieje taka możliwość. Dokładny adres:

Aleja Krakowska 38
05-090 Janki (k. Warszawy)
Godziny otwarcia:
poniedziałek-piątek: 9:00-18:00
sobota: 9:00-16:00